Egy villamosos poszt következik, mert tíz Nagyvárados posztba szerencsére ez is belefér.
Nagyvárad villamosvonal-hálózata egyébként összesen 8 vonalból áll, melyeken 37 megálló található. A hálózat teljes hossza 19,2 km, amivel kapcsolatban az a kísérteties helyzet áll fent, hogy Debrecennek tizedesre ugyanennyi elvileg a hálózathossza, ellenőrizzétek le itt.
Ez a villamostípus egyébként elvileg a csehszlovák Tatra T4, amit valamikor 1967 és 1987 között gyártottak le, és amiket pedig később mivel más országokban már nem újítottak fel, kivontak a forgalomból. A villamos típusának Wikipedia oldala alapján a nagyváradi és kolozsvári kocsik Magdeburgból érkeztek, ám a nagyváradi hálózat Wikipedia oldala egyik mondatát, miszerint „… szükség esetén még bevethető 4 Tatra T4 szerelvény is (motorkocsi+pótkocsi)”, megfigyeléseim szerint úgy kell érteni, hogy az északnyugati külváros felé még mindig naponta járnak ezek a piros gépcsodák
Ezek a villamosok 2020 május ötödike óta járnak a városban.
Ezt az újabb állítást ellenőrizzétek le itt